loading...
گزیده سخنان و اشعار بزرگان | شعر های عاشقانه
admin بازدید : 268 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

دنیا را تغییر بده
بر سنگ قبر کشیشی در کلیسای وست مینستر انگلستان نوشته شده است:
کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم.
کمی بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر بدهم.
بعدها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهر خودم را تغییر بدهم.
در سالخوردگی به این نتیجه رسیدم که خانواده خودم را تغییر بدهم.
اکنون که در آستانه مرگ هستم دریافتم که اگر از روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را نیز تغییر بدهم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 10,443
  • بازدید کلی : 33,514